Klacht Restaurant Sumo: Het was heel erg slecht! En geen begrip bij afrekenen

Klachtnummer
# 429061
Gebruiker
Roy
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Eten was taai , eten was koud , 45 min per ronde gewacht , 5x iets verkeerds gekregen.

Gewenste oplossing

Het serieus nemen van eten wat niet goed is , als ik het 4x moet terug sturen om dat er iets niet klopt, is dat een kwalijke zaak.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Restaurant Sumo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurant Sumo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen