Klacht Restaurant Sumo: Klacht bediening Haarlem, Oude Groenmarkt

Klachtnummer
# 90614
Gebruiker
Saar
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Afgelopen maandag heb ik geluncht bij Sumo aan de Oude
Groenmarkt in Haarlem. De bediening was niet vakkundig. Eerst kregen we onze eerste sushi op tafel terwijl er nog geen drankjes waren. Hier heb ik 2 keer om moeten vragen.
Ik heb aangegeven dat een mootje zalm koud was, maar daar
werd niets mee gedaan. Vervolgens zitten we al een tijdje met lege glazen
en niemand die dit opmerkt. Uiteindelijk duurde het te lang en hebben
we met gemengde gevoelens afgerekend. 50 euro voor een lunch met gemengde
gevoelens is toch veel geld. We komen graag bij Sumo, maar dit is een domper.

Volgende keer overweeg ik toch on ergens anders te lunchen.
Ergens waar er meer aandacht is voor de klant.

Met vriendelijke groet,

Annemieke Bouckaert

Gewenste oplossing

Een compensatie of een kortingsbon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Restaurant Sumo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurant Sumo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen