Klacht Restaurant Sumo: Onbeschoft aan de telefoon

Klachtnummer
# 469365
Gebruiker
Danny
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Nu de 2e keer een tijdslevering. Ruim 1,5 uur van te voren aan gegeven hoe laat ik me eten wilde hebben (kinder) en twee keer gaat dit niet goed en ruim 30 min later dan besteld. Dan bel je en krijg je een heel verveld pest ventje aan de telefoon die heel bij de hand is, altijd gelijk wil hebben en ten alle tijde het laatste wordt wilt. Gast vrijheid is ver te zoeken! En die tijslevering slaat dus nergens op!

Gewenste oplossing

Dat jullie deze prutser aan spreken! Luister een paar van zijn gesprekken...!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Restaurant Sumo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurant Sumo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen