Klacht Restaurant Sumo: Sumo Scheveningen, dienblad drank...

Klachtnummer
# 68897
Gebruiker
Annemiek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dinsdag 22 juli ben ik met een vriendin gaan eten bij Sumo. Om 18.15 u kwamen we binnen om te eten, om 19.30 u werd ons al meegedeeld dat de laatste ronde in ging. Dat vonden we al wel erg vroeg en jammer, maar onze klacht gaat ergens anders om
Net nadat we de laatste ronde hadden besteld, liet een serveerder een dienblad met drank vallen. Dit dienblad viel om en kwam over mij heen. Het personeel ging direct de vloer schoonmaken en had niet in de gaten (ik had een zwart shirt aan) dat ik ook onder de drank zat. Toen ik dat aangaf kreeg ik een doekje om mezelf schoon te maken en kregen we een andere tafel. Onze drankjes stonden nog op de 'natte' tafel en we moesten zelf vragen om nieuwe drankjes. Dit ging absoluut niet van harte. De laatste ronde met gerechten hebben we ook niet meer gehad, omdat we aan een andere tafel zaten. Duidelijk aangegeven dat we het jammer vonden dat het zo gelopen was, er kon net een excuses vanaf. We hebben de normale rekening moeten betalen, helaas.

De oplossing

Als Sumo Scheveningen ons direct een drankje vh huis had aangeboden, of korting op de rekening dan was het uiteraard direct goed geweest. Nu zie ik graag een tegoedbon tegemoet....
Het was ook fijn geweest als Sumo een eigen mailadres op de site had gehad, dan had ik niet op deze manier mijn klacht hoeven indienen, want dat had ik zelf prettiger en correcter gevonden. Met andere woorden: dan had ik de klacht direct bij het bedrijf gemeld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Restaurant Sumo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?