Klacht Restaurant Sumo: te lang wachten.

kirsten

Ik en mijn vriend gingen vandaag naar sumo. We hadden om 4 uur gereserveerd en onze eind tijd was 6 uur. Bij binnwkomst moesten we al 10 minuten wachten voor dat we naar onze tafel werden gebracht. Eindelijk bij de tafel aan gekomen ons drinken besteld en onze 1e ronde. Na dat we klaar waren met onze 1e ronde werd onze borden pas na een kwartier opgehaald en de kaart ook pas na 15 minuten. We waren als best geïrriteerd aangezien het niet druk was in het restaurant. Pas om 5 uur kregen we pas ronde 2. Mijn vriend en ik hadden geen honger meer na al dar wachten. En hebben gelijk na de ronde de rekening gevraagd. Ik heb toen tegen de leidinggevende volgens mij gezegd dat ik niet te vreden was met hoe alles ging. A fijn kregen we een kortingsbon van de sumo €10,- korting op de volgende bezoek aan het restaurant. Wij hebben het al niet breed en gaan we bijna nooit uit eten. Is die bon geldig tot 31-1-2016, maar wij kunnen niet deze maand meer uit eten..

Ik zou graag een waardebon om echt te genieten van hun lekkere sushi! Voor mij en mijn vriend is want zo konden we niet echt genieten.

Wij vinden dat Restaurant Sumo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Restaurant Sumo?