Klacht Restaurant Sumo: Voedselvergiftiging opgelopen .

Klachtnummer
# 406253
Gebruiker
Pechvogel
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Afgelopen zomer een voedselvergiftiging opgelopen na t eten van sushi .
Afgelopen zaterdag weer bij sumo Scheveningen geweest , en weer een voedsel bacterie opgelopen, 3 dagen dood en dood ziek geweest. Na een uur bij jullie te zijn en aan de 2 e ronde beginnen begon de ellende. Ik moest rennen naar jullie toilet, overgegeven en dan stopte niet. Wilde zo snel mogelijk naar huis dus mijn vriend heeft betaald en wij zijn gauw naar huis gegaan.

Gewenste oplossing

De 1 e keer dacht ik dat kan gebeuren . Maar na een half overkwam mij dit weer. Ik ga graag mijn geld terug krijgen voor mijn slechte ervaren avond bij sumo Scheveningen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Restaurant Sumo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurant Sumo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen