Klacht Restaurant Sumo: waardelozetent

Klachtnummer
# 353990
Gebruiker
marielle
Datum
0 reacties

Details

Klacht

#sumoarnhem , waardeloze bediening, half uur op sushi wachten... warme gerechten kreeg je wel maar de sushi steeds niet.., lege glazen werden niet opgehaald, verkeerde bestellingen die je krijgt.., dan vragen ze eindstand of alles na wens was zei je waar je niet blij om bent gaan ze lachen en zeggen ze niks? er zaten maar liefst 12 tafeltjes vol en dan zo lang duren met alles?

Gewenste oplossing

dat de bediening aangepakt word. en iets aan die belachelijke wacht tijden doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Restaurant Sumo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurant Sumo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen