Klacht Restaurant Sumo: Ziek geworden van het eten.

Klachtnummer
# 169140
Gebruiker
Tamaraslootweg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gisteravond zijn wij met z’n vieren gaan eten bij Sumo in Arnhem. Het eten was enorm lekker, maar thuis gekomen, had ik zelf al enorme buikpijn.

Vanochtend toen ik op stond had ik enorme keelpijn en nog steeds erge buikpijn. Ik dacht dat het een verkoudheid zou worden en dat het aan mijzelf lag.

Toen ik de andere, met wie ik uit eten was geweest, een bericht had gestuurd of zij misschien ook niet lekker waren, waren zij alle 3 ook ziek geworden.

Éen ervan is zelfs niet naar zijn werk kunnen gaan, omdat hij vanaf vannacht continue naar de wc moet rennen, omdat hij diarree heeft. Hij licht nu ziek op bed.

Bij de andere is het vooral gebleven bij misselijkheid en keelpijn.


De oplossing

Een tegemoetkoming, Sumo is niet goedkoop. En zijn er erg ziek van geworden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Restaurant Sumo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurant Sumo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen