Klacht Restaurant Vandaag : Betalen voor iemand die er niet heeft gegeten.

Salomon1

Onlangs ben ik wezen eten in het restaurant Vandaag te Amsterdam samen met een collega en een groep leerlingen van mijn werk. We waren in totaal met 12 personen maar hadden voor 13 gereserveerd. Dit aangegeven te hebben bij de medewerkster bij binnenkomst was haar reactie dat dit geen probleem was en het wel goed kwam. Omdat er vooraf betaald moest worden ging ik ervan uit dat er naderhand een restitutie zou plaatsvinden. Dit leek ook uit de reactie van de medewerkster die hier verder geen informatie over gaf. Nadat iedereen klaar was ben ik terug gegaan naar de balie. Daar werd duidelijk gemaakt dat bij een reservering geen geld terug word gegeven. Dit werd aangegeven door de desbetreffende medewerkster en vervolgens ook door de manager aan mij mijn collega. Ik vind het vreemd dat wanneer je met een groep kinderen komt en er kan iemand niet komen door welke omstandigheden dan ook dat er het volle bedrag voldaan dient te worden. Ook is het niet klantgericht om niet op een klacht per email te reageren die ik naderhand heb verzonden. Daarnaast staat op de website vermeld dat wanneer er iemand niet komt na reservering er 50% in rekening word gebracht en niet 100% zoals de manager aangaf en de medewerkster. Ook dit is in mijn ogen tegenover een groep kinderen een vreemde regel.

Een correcte afhandeling van de klacht.

Salomon1
    8 Dagen geleden per email excuus ontvangen:

...................................
    Beste Dominique,

Allereerste onze excuses , u krijgt uw geld terug gestort of u mag kiezen voor een cadeaubon.
    Wij hopen u weer te mogen verwelkomen, als u reserveert mag u via reply deze mail doen, u krijgt het derde uur cadeau en er staat een heerlijk flesje prosecco voor u koud.

Met gastvrije groet,

.................................

Dezelfde dag heb ik als reactie aangegeven graag het geld terug te ontvangen en bedankt voor het excuus. Helaas heb ik tot op de dag van vandaag nog geen reactie/geld mogen ontvangen.