Opgelost door Restaurantcadeaukaart: 22 maart 2014 was ik 50 geworden en toen een restaurant cadeau kaart gekregen.

duistere praktijken

Deze kaart had ik van mijn collega's gehad.
Helaas is hij niet meer geldig. Mijn vrouw had dit op 16 maart 2015 bekeken op de site en kreeg toen de tekst dat hij niet meer geldig was.
Ik had ook geen bonnetje erbij gehad dus kon ook niet zien wanneer het gekocht was door mijn collega's,
Nu heb ik mijn collega's erop aan gesproken en dacht dat iemand een oude kaart had gegeven omdat er 06/13 links onderin stond.
Ik betreur het dan ook dat de datum niet op die kaart stond.
Dan nog de kleine lettertjes van 1 jaar geldig (achteraf).
Gelukkig hadden mijn collega's het bonnetje nog in de "lief en leed pot".
Met dit bonnetje naar Albert Heijn gegaan en men zei dat de kaart op 2 maart 2014 gekocht was en dat is dus de datum dat het ingaat.
Ik kan ook niet snel zien waar ik met mijn klacht heen moet naar dit bedrijf vandaar dat ik dit wel vond op een site. Ik had liever eerst met dat bedrijf gecommuniceerd.
Ik was al een ruim een week kwijt w.b.t. de aanschaf bon.

Graag een nieuwe kaart bijvoorbeeld met een korte geldigheid?
Ook in het vervolg op de kaart met de aanschafdatum en of "geldig tot".

Ik neem aan dat een heleboel mensen die zo'n kaart krijgen er geen bonnetje bij krijgen omdat de gever" het misschien afschrijft van de belasting o.i.d.

Restaurantcadeaukaart is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

duistere praktijken
    Ik heb een nieuwe kaart geregen maar dan wel minus administratie kosten.

duistere praktijken

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?