Klacht Restaurantcadeaukaart: Cadeaukaart verlopen

Klachtnummer
# 180587
Gebruiker
Frank
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn cadeaukaart is in december 2015 verlopen. Ik heb een mail naar het bedrijf gestuurd of ik niet alsnog gebruik kan maken van mijn cadeaukaart. Ik kreeg als antwoord dat dit niet meer kan. Zelfs niet meer uit coulance, omdat het meer dan drie maanden na afloop is.

De oplossing

Ik wil alsnog gebruik kunnen maken van de cadeaukaart of het geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Restaurantcadeaukaart is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen