Klacht Restaurantcadeaukaart: Card wordt niet geaccepteerd bij aangesloten restaurant.

Klachtnummer
# 112725
Gebruiker
smedaa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geprobeerd de restaurant-cadeaucard bij Tulip Inn Brinkhotel te Zuidlaren te verzilveren. Werd geweigerd. Gemeld bij http://www.restaurant-cadeaucard.nl/ .
Daar de restaurant-cadeaucard in mijn woonplaats niet te verzilveren valt en ik minder mobiel ben heb ik mijn geld teruggevraagd. Dat was na veel mails uiteindelijk mogelijk. Na het opsturen van de kaart met diverse gegevens, werd volgens aangegeven dat ik bij de concurrent restaurant-cadeaukaart had gekeken en men mijn claim niet honoreerde.
Ik heb echter op de juiste site gekeken en daar staat nog steeds het restaurant waar ik mijn card heb willen verzilveren.

De oplossing

Bedrag van de card plus onkosten (heeft veel tijd gekost) op mijn bankrekening overmaken en een excuus voor de slordige behandeling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Restaurantcadeaukaart is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen