Klacht Restaurantcadeaukaart: Card wordt niet geaccepteerd bij aangesloten restaurant.

smedaa

Geprobeerd de restaurant-cadeaucard bij Tulip Inn Brinkhotel te Zuidlaren te verzilveren. Werd geweigerd. Gemeld bij http://www.restaurant-cadeaucard.nl/ .
Daar de restaurant-cadeaucard in mijn woonplaats niet te verzilveren valt en ik minder mobiel ben heb ik mijn geld teruggevraagd. Dat was na veel mails uiteindelijk mogelijk. Na het opsturen van de kaart met diverse gegevens, werd volgens aangegeven dat ik bij de concurrent restaurant-cadeaukaart had gekeken en men mijn claim niet honoreerde.
Ik heb echter op de juiste site gekeken en daar staat nog steeds het restaurant waar ik mijn card heb willen verzilveren.

Bedrag van de card plus onkosten (heeft veel tijd gekost) op mijn bankrekening overmaken en een excuus voor de slordige behandeling.

Restaurantcadeaukaart is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?