Klacht Restaurantcadeaukaart: Defecte restaurantcadeaukaart bij betalen diner

Klachtnummer
# 160859
Gebruiker
rixja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Van een restaurantcadeaukaart het tegoed en geldigheid gecontroleerd op internet. Zowel het tegoed als geldigheid is dik in orde.. Na dineren bleek de restaurantcadeaukaart een leesfout te produceren op het pin apparaat. Het personeel van het restaurant heeft alle truucs uitgehaald maar helaas de cadeaukaart was en is defect.
Aangezien er geen mogelijkheid tot communicatie is buiten kantooruren met restaurantcadeaukaart blijft er niks anders over dan de rekening uit eigen zak te betalen. Dit betrof een behoorlijk bedrag en was eigenlijk gereserveerd voor de vakantie.
Per mail al contact opgenomen restaurantcadeaukaart en die wil alleen een vervangende cadeaukaart sturen. Dat is echter geen oplossing voor mijn probleem gecreeerd door restaurantcadeaukaart.

De oplossing

Vergoeding van de cadeaukaart in geld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Restaurantcadeaukaart is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen