Klacht Restaurantcadeaukaart: Defecte restaurantcadeaukaart bij betalen diner

rixja

Van een restaurantcadeaukaart het tegoed en geldigheid gecontroleerd op internet. Zowel het tegoed als geldigheid is dik in orde.. Na dineren bleek de restaurantcadeaukaart een leesfout te produceren op het pin apparaat. Het personeel van het restaurant heeft alle truucs uitgehaald maar helaas de cadeaukaart was en is defect.
Aangezien er geen mogelijkheid tot communicatie is buiten kantooruren met restaurantcadeaukaart blijft er niks anders over dan de rekening uit eigen zak te betalen. Dit betrof een behoorlijk bedrag en was eigenlijk gereserveerd voor de vakantie.
Per mail al contact opgenomen restaurantcadeaukaart en die wil alleen een vervangende cadeaukaart sturen. Dat is echter geen oplossing voor mijn probleem gecreeerd door restaurantcadeaukaart.

Vergoeding van de cadeaukaart in geld.

Restaurantcadeaukaart is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?