Klacht Restaurantcadeaukaart: Diefstal!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 367856
Gebruiker
Kino
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een restaurantcadeaukaart. Ik krijg bij info te horen dat de kaart niet meer geldig is. Zij zijn niet aangesloten bij Stichting Keurmerk Cadeaukaarten, zegt de telefoniste en dan hoeven zij zich niet aan de regels te houden. Deze kaart is betaald en volgens de nieuwe regeling, moet die kaart 3 jaar geldig zijn. Ik vind dus dat zij ons saldo moeten activeren, want hij zou dan nog geldig zijn tot oktober. Eigenlijk is dit pure diefstal!!!

De oplossing

Het saldo activeren zodat we de kaart kunnen gebruiken!

1 reactie

  1. Auteur
    Kino
    Datum
    Restaurantjes cadeaukaart heeft nog steeds niets van zich laten horen! Ik hoorde dat ze zouden reageren op de klachten, dus hoop ik nog steeds antwoord te krijgen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kino
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben alleen om het kaartnummer gevraagd en verder heb ik niets meer gehoord!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen