Klacht Restaurantcadeaukaart: Geen verloopdatum op de kaart

ctm Vloet

Kaart eind september 2017 cadeau gekregen. Begin januari 2019 bij inleveren bij een restaurant blijkt deze niet meer geldig, erg ongemakkelijk. Op de kaart staat geen verloop datum vermeld alleen dat deze een jaar geldig is na aanschaf. Deze kaart hebben wij cadeau gekregen ik heb hier geen bon van. Meerdere tegoedbonnen gekregen waar ik af en toe een van gebruik en dan check welke het oudst zijn en deze dan opmaak, maar op die van restaurant cadeau staat geen datum. Waarom staat er geen duidelijke verloopdatum op de kaart?

Hierop contact opgenomen met restaurant cadeau kaart en hierop kreeg ik een standaard mailtje terug dat het niet mogelijk is deze te verlengen. Hierop telefonisch contact gezocht en na lang doorvragen (met oa de vraag waar het geld van mijn cadeaubon dan bleef?) en na overleg met de leidinggevende werd er speciaal voor mij een uitzondering gemaakt zodat ik alsnog aan de coulance regeling mag voldoen. Dit houd in dat ik nu nog eens €7.95 aan deze organisatie moet overmaken :-(

Ik vind het niet kunnen dat zij kaarten uitgeven waarbij niet duidelijk een verloopdatum op wordt vermeld. Deze kaart door het jaar een nog wel eens in mijn handen gehad maar omdat ik bonnen had waar wel een duidelijke datum op stond die eerst op gemaakt. Als er nou duidelijk een datum had opgestaan was het mijn eigen schuld.

In het vervolg een duidelijke einddatum op de pas vermelden en de geldigheid van mijn kaart kostenloos met een jaar laten verlengen.

Wij vinden dat Restaurantcadeaukaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!