Klacht Restaurantcadeaukaart: Geldigheid en coulance te beperkt, is gewoon diefstal!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 350006
Gebruiker
CjdW gaat niet uit eten met Restaurantkaart.... "verlopen"
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste,

Ik heb voor Euro 100 een Restaurantcadeau kaart gekregen. Echter is deze helaas te lang blijven liggen op het verkeerde stapeltje en is deze reeds binnen 1 jaar verlopen is. De vervaldatum was 16-09-2018. Ik heb net gebeld met de organisatie en te horen gekregen dat ik buiten de 3 maanden coulance regeling val, en dat daardoor mijn Euro 100 niet meer geldig is. Ik vind dit onacceptabel.

Al met al dus een erg slecht product, wat zijn geldigheid verliest.... Ik zeg stoppen hiermee, en geef gewoon een briefje van 100 Euro. Nooit meer een Restaurantcadeaukaart kopen. Ben benieuwd hoeveel geld er zo "aan de strijkstok blijft hangen"!

Ben pas tevreden als ik dit cadeau (let wel Euro 100), kan besteden.

De oplossing

Ik ben pas tevreden, als ik van een cadeaukaart met een waarde van Euro 100, ook daadwerkelijk kan genieten, en mij niet wordt afgenomen door kleine lettertje voor wat betreft de geldigheid. Dit is niet cadeauwaardig!

2 reacties

  1. Auteur
    CjdW gaat niet uit eten met Restaurantkaart.... "verlopen"
    Datum
    Beste,

    Tot op heden heb ik geen reactie van Restaurantcadeaukaart mogen ontvangen. Ik zou het op prijs stellen als jullie mij laten genieten van een mooi diner.
  2. Auteur
    Restaurantcadeaukaart
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw de Weerd,

    Bedankt voor uw reactie. Heel graag ontvangen wij uw contactgegevens en cadeaukaartnummer per e-mail om te kijken wat de opties zijn. U kunt ons bereiken via vragen@restaurantcadeaukaart.nl.

    Groet, Team RestaurantCadeau

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CjdW gaat niet uit eten met Restaurantkaart.... "verlopen"
Datum
Uiteindelijke oplossing Het gaat om Kaartnummer: 6064 3632 3157 2580 373 Verder omschrijving van mijn klacht is te vinden op deze pagina. In een eerder contact met jullie restaurantkaart klantenservice, kreeg ik simpelweg het voor mij onaanvaardbare antwoord dat de kaart was verlopen, en dat jullie hier niets aan wilden doen. Ik wacht op een nieuw voorstel, waardoor ik een cadeautje, gekregen in de vorm van een restaurantcadeaukaart, alsnog kan verzilveren. In afwachting van jullie reactie, Update 19-06-2019: Ik ben nog steeds in afwachting van jullie aanbieding om mijn restaurantkaart te kunnen verzilveren, gaat er nu nog een antwoord van jullie komen?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry