Klacht Restaurantcadeaukaart: Geldigheid en coulance te beperkt, is gewoon diefstal!

CjdW gaat niet uit eten met Restaurantkaart.... "verlopen"

Beste,

Ik heb voor Euro 100 een Restaurantcadeau kaart gekregen. Echter is deze helaas te lang blijven liggen op het verkeerde stapeltje en is deze reeds binnen 1 jaar verlopen is. De vervaldatum was 16-09-2018. Ik heb net gebeld met de organisatie en te horen gekregen dat ik buiten de 3 maanden coulance regeling val, en dat daardoor mijn Euro 100 niet meer geldig is. Ik vind dit onacceptabel.

Al met al dus een erg slecht product, wat zijn geldigheid verliest.... Ik zeg stoppen hiermee, en geef gewoon een briefje van 100 Euro. Nooit meer een Restaurantcadeaukaart kopen. Ben benieuwd hoeveel geld er zo "aan de strijkstok blijft hangen"!

Ben pas tevreden als ik dit cadeau (let wel Euro 100), kan besteden.

Ik ben pas tevreden, als ik van een cadeaukaart met een waarde van Euro 100, ook daadwerkelijk kan genieten, en mij niet wordt afgenomen door kleine lettertje voor wat betreft de geldigheid. Dit is niet cadeauwaardig!

Wij vinden dat Restaurantcadeaukaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!