Klacht Restaurantcadeaukaart: Geldigheid ontvangen kaart

Klachtnummer
# 86434
Gebruiker
johanna3
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben ontvangen een restaurantcadeau kaart .
De kaart heeft een saldo en een geldigheid.
De geldigheid is te controleren op vermelding van een datum op de kaart .
Als er geen datum op de kaart vermeld staat is de kaart onbeperkt geldig aldus de voorwaarden van het Nederlands recht die dit bedrijf ook ondersteunt.
Bij het checken van het saldo blijkt dat het bedrijf een geldigheid aanbiedt van 1 jaar
Na meerdere malen met het bedrijf via de mail gesproken te hebben blijven ze bij hun standpunt.
Het is vreemd dat het bedrijf wat zegt te handelen naar de voorwaarden en dit ook vermeld op hun site dit in de praktijk toch anders uitvoert.

De oplossing

Het is jammer dat het bedrijf restaurantcadeaukaart afwijkt van hun eigen standpunten omtrent geldigheid.
Ik verwacht van het bedrijf dat het saldo weer op eer kaart terug komt .
Dit kan door het verstrekken van een nieuwe kaart of de oude kaart opnieuw te activeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Restaurantcadeaukaart is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen