Klacht Restaurantcadeaukaart: geldigheidheid cadeau kaart

Klachtnummer
# 143558
Gebruiker
PH
Datum
0 reacties

Details

De klacht

geldigheid van kaart is zeer onduidelijk aangeven, alleen maar in de hele, hele kleine lettertjes. Bij bestellen wordt het niet duidelijk vermeld, en al helemaal niet als je hem cadeau krijgt! Op website staat heel groot nr 1 maar niets over geldigheid van 1 jaar!
Als je kaart uit hoesje haalt, staat er vanalles, maar niet over geldigheid! Als je ze daar op wijst, gaan ze daar gewoon aan voorbij, en doen ze geen enkele poging om klacht op te lossen waar gaat die 50,- naar toe? Deelnemende restaurants zijn ook de dupe, want met z'n twee geeft je al gauw meer uit! Kortom, dit lijkt wel oplichterij!

De oplossing

Verlenging van de kaart, zodat ik alsnog in de gelegenheid ben van het cadeau dat IK heb gekregen en niet ZIJ gebruik te maken

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen