Klacht Restaurantcadeaukaart: Geldigheidsduur kaart verlopen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 398324
Gebruiker
Voedselvergiftiging2019
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Fijn cadeaušŸ˜¤Vorig jaar cadeau gekregen en in proberen te leveren bij een restaurant. Dit restaurant nam wel andere cadeaukaarten aan, maar niet de rode restaurantcadeaukaart. Inmiddels is de kaart verlopen, en is er een mail gestuurd naar restaurantcadeaukaart. Een standaard antwoord met de mededeling dat de kaart verlopen is en dat we dus kunnen fluiten naar het tegoed op de kaart. Al met al een hele slechte ervaring met dit bedrijf! Wel het geld opstrijken, maar niet thuis geven als de geldigheid is verstreken. Tegenwoordig hebben (bijna) alle cadeaukaarten een onbeperkte geldigheid. Zo zou het ook met deze kaart moeten zijn.

De oplossing

Ik zou graag willen dat ze het saldo, een langere/onbeperkte geldigheidsduur zouden geven.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Voedselvergiftiging2019
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen