Klacht Restaurantcadeaukaart: Geldigheidsduur te kort

JaneHo

Een kaart ontvangen van restaurantcadeaukaart.nl ter waarde van 30 euro. Helaas is deze inmiddels verlopen. De kaart blijkt maar een jaar geldig te zijn. Ik vind dit erg teleurstellend. De enige die hier voordeel van heeft is restaurantcadeaukaart.nl zelf. En ik vind het schandalig. De mensen die deze kaart hebben gegeven hebben hier hun zuurverdiende geld aan uit gegeven. Dit bewijst weer dat je nooit dit soort kaarten moet kopen.
Vroeger was een filmbon of VVV-bon ook maar beperkt geldig maar inmiddels zijn ze daar ook op terug gekomen.
Ik vind dat het wettelijk geregeld moet worden dat dit soort kaarten onbeperkt geldig moeten zijn

Onbeperkte geldigheid van deze kaart.
En niet zoals ik bij andere klachten lees een moeilijke oplossing met ook nog 15 euro administratiekosten. Dat geeft misschien niet voor bedrijven en bij een hoge kaartwaarde, maar bij een waarde van 30 euro natuurlijk belachelijk.

Restaurantcadeaukaart is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?