Klacht Restaurantcadeaukaart: IK wil best administratiekosten betalen omdat de bon verlopen is maar geen 50 euro (het was een bon

Klachtnummer
# 360843
Gebruiker
Erik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Restaurantcadeaukaart houdt zich niet aan zijn algemene voorwaarden.
Daar staat dat er een coulance regeling is als de kaart minder dan 3 maanden verlopen is. Je krijgt dan een nieuwe bon en betaalt administratiekosten.
Echter restaurantcadeaukaart wil maar 50% van de waarde op de nieuwe kaart zetten.
Dit is in strijd met de voorwaarden en misleidend voor mensen die de bon aanschaffen of gebruiken.

De oplossing

Een nieuwe kaart die jaar geldig is tegen betaling van administratie kosten (bv 10 euro) zodat de vervangende bon 90 euro is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Restaurantcadeaukaart is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen