Klacht Restaurantcadeaukaart: Kaart verlopen!!!

Klachtnummer
# 200150
Gebruiker
Antoon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben de zoveelste klager over de restaurantcadeaukaart. Vorig jaar gekregen bij mijn afscheid van de collega's. Zag vervolgens op de site dat de waarde € 90,00 was, maar niets over de geldigheidsduur. Deze staat ook niet op de kaart zelf. Toen ik deze week eindelijk gebruik wilde maken (mijn partner en ik werken onregelmatig) van het cadeau en een aangesloten restaurant zochten, stond daar plotseling dat deze verlopen was. In een mailwisseling met restaurantcadeau krijg ik te lezen, dat ik ook geen recht heb op de coulanceregeling, waarbij je na 3 maanden verlopen kaart nog iets kunt krijgen. Ik voel me bestolen en vind dit een schande.

De oplossing

Er is €90,00 betaald voor deze kaart. Hier heb ik recht op.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Restaurantcadeaukaart is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen