Klacht Restaurantcadeaukaart: Kaart was defect, ik krijg geen geld terug

M Sanders

We hebben een restaurantcadeaukaart gekregen van €40,-
Was nog geldig dus wij op hun website zoeken naar restaurant, bijna niks te vinden waar je met 2 pers. Hoofdgerecht kan eten voor €40, belachelijk, maar dat terzijde.
Van tevoren heb ik saldo en geldigheid gecontroleerd en dat klopte, bij reservering in restaurant netjes aangegeven dat we gebruik maken van restaurantcadeaukaart.
Na het eten wil ik afrekenen met kaart, en doet ie het niet ! Bij 3 verschillende pinapparaten geprobeerd, helaas. Dus kan ik hem Niet gebruiken,en moest ik zelf betalen (erg vervelend)
Via email contact gehad met bedrijf van de cadeaukaart voor restitutie hun antwoord: waarschijnlijk magneetstrip defect, we sturen je een nieuwe kaart toe met weer 40 euro.
Nee dat wil ik niet, ik wil 40 euro terug krijgen ! (Ik wil niet weer met moeite een restaurant vinden waar ik net voor 40 euro kan eten, en dan hopen dat de magneetstrip wel werkt !?!?!)

Ze willen geen geld geven, slechte service.
En al zou ik de kaart met 40 accepteren, waar is de service, mischien op kosten van hun er €50 of 60 van maken !?

Geld retour op mijn bankrekening

Restaurantcadeaukaart is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?