2 Restaurants in Venray die wel op de site staan maar niet meer bestaan. Daardoor kaart verlopen waar nog tegoed op stond. Gemaild en gebeld, maar totaal geen coulance ontvangen. Het is gewoon diefstal en zwaar associaal hoe zij met hun klanten omgaan!
Gewenste oplossing
Zorgen dat mijn tegoed weer geldig wordt, omdat zij het verlopen van mijn kaart inclusief tegoed hebben veroorzaakt! En excuses zouden ook op hun plaats zijn.
Geboden oplossing
Blijkbaar is mijn klacht wederom gesloten, zonder dat ik enige reactie of oplossing heb mogen ontvangen. Waardeloos dus.
Status
niet opgelost
Beoordeling
4 reacties
Auteur
Restaurantcadeaukaart
Datum
Privé
Privé bericht
Dit is onze laatste reactie
Deze reactie is verborgen
Auteur
S.M.T. Pijls
Datum
Opnieuw mijn klacht laten openen. Mijn gegevens zouden wel degelijk bekend moeten zijn bij restaurantcadeau. Het kaartnummer heb ik natuurlijk niet meer, aangezien jullie mij zeer duidelijk te kennen hebben gegeven mijn probleem met jullie niet op te willen lossen. Indien u mij nog wilt contacteren mail mij dan rechtstreeks en niet met een no reply mail, maar met een e-mailadres waarop ik kan reageren. Gr Susan
Auteur
Restaurantcadeaukaart
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Restaurantcadeaukaart
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste heer/mevrouw Pijls,
Bedankt voor uw reactie. We hebben u al enkele malen gevraagd naar je e-mailadres en kaartnummer(s). Zonder deze gegevens kunnen wij eerdere correspondentie van u niet achterhalen. Graag ontvangen wij deze om u klacht verder te kunnen helpen. Graag ontvangen wij uw gegevens per email via vragen@restaurantcadeaukaart.nl.
Met vriendelijke groet,
Team RestaurantCadeau
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.