Klacht Restaurantcadeaukaart: Niet bestaande restaurants op site en waardeloze klantenservice! Dieven!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 358982
Gebruiker
S.M.T. Pijls
Datum
2 reacties

Details

De klacht

2 Restaurants in Venray die wel op de site staan maar niet meer bestaan.
Daardoor kaart verlopen waar nog tegoed op stond.
Gemaild en gebeld, maar totaal geen coulance ontvangen.
Het is gewoon diefstal en zwaar associaal hoe zij met hun klanten omgaan!

De oplossing

Zorgen dat mijn tegoed weer geldig wordt, omdat zij het verlopen van mijn kaart inclusief tegoed hebben veroorzaakt!
En excuses zouden ook op hun plaats zijn.

2 reacties

  1. Auteur
    S.M.T. Pijls
    Datum
    Opnieuw mijn klacht laten openen.
    Mijn gegevens zouden wel degelijk bekend moeten zijn bij restaurantcadeau. Het kaartnummer heb ik natuurlijk niet meer, aangezien jullie mij zeer duidelijk te kennen hebben gegeven mijn probleem met jullie niet op te willen lossen. Indien u mij nog wilt contacteren mail mij dan rechtstreeks en niet met een no reply mail, maar met een e-mailadres waarop ik kan reageren.
    Gr Susan
  2. Auteur
    Restaurantcadeaukaart
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Pijls,

    Bedankt voor uw reactie. We hebben u al enkele malen gevraagd naar je e-mailadres en kaartnummer(s). Zonder deze gegevens kunnen wij eerdere correspondentie van u niet achterhalen. Graag ontvangen wij deze om u klacht verder te kunnen helpen. Graag ontvangen wij uw gegevens per email via vragen@restaurantcadeaukaart.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Team RestaurantCadeau

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S.M.T. Pijls
Datum
Uiteindelijke oplossing
Blijkbaar is mijn klacht wederom gesloten, zonder dat ik enige reactie of oplossing heb mogen ontvangen. Waardeloos dus.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen