Klacht Restaurantcadeaukaart: Rigide houding en misleidende coulanceregeling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 376007
Gebruiker
gedupeerde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Coulanceregeling is maar een 50% tegoed regeling hetgeen nergens op de site is terug te vinden. Ik heb vorig jaar bij mijn pensionering diverse kadebonnen gekregen en had er een paar nog niet opgemaakt. Toen ik las van de coulanceregeling dacht ik nog 3 maanden extra tijd te hebben. Nee dus. Heb inmiddels vrienden, kennissen en relaties geadviseerd voortaan een andere cadeauvorm te gebruiken. Ik raad lezers van dit bericht hetzelfde aan. Restaurant Cadeaukaart is rigide (bon letterlijk op dag van gebruik verlopen) en misleidend.

De oplossing

Voor toekomstige klanten de "coulanceregeling" helder op de site zetten, dat men dus maar 50% van de waarde van de cadeaukaart verliest met deze regeling.
Persoonlijk wil ik niets meer te maken hebben met restaurantcadeau na een vruchteloze mailwisseling.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gedupeerde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen