Klacht Restaurantcadeaukaart: Rigide houding en misleidende coulanceregeling
Details
De klacht
Coulanceregeling is maar een 50% tegoed regeling hetgeen nergens op de site is terug te vinden. Ik heb vorig jaar bij mijn pensionering diverse kadebonnen gekregen en had er een paar nog niet opgemaakt. Toen ik las van de coulanceregeling dacht ik nog 3 maanden extra tijd te hebben. Nee dus. Heb inmiddels vrienden, kennissen en relaties geadviseerd voortaan een andere cadeauvorm te gebruiken. Ik raad lezers van dit bericht hetzelfde aan. Restaurant Cadeaukaart is rigide (bon letterlijk op dag van gebruik verlopen) en misleidend.De oplossing
Voor toekomstige klanten de "coulanceregeling" helder op de site zetten, dat men dus maar 50% van de waarde van de cadeaukaart verliest met deze regeling.Persoonlijk wil ik niets meer te maken hebben met restaurantcadeau na een vruchteloze mailwisseling.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.