Klacht Restaurantcadeaukaart: Verlopen kaart

Klachtnummer
# 331686
Gebruiker
A. van Lent
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Verlopen kaart
Wij hebben een cadeaukaart gekregen en nu willen wij hem verzilveren staat er op dat die verlopen is. Ik heb restaurantcadeau een mail gestuurd maar die kunnen niks doen, ze zeggen dat die een jaar geldig is. Toen wij de kaart kregen stond er nergens een datum op zowel op de kaart niet als op de envolop waar die in zat. Hoe moeten wij nu weten wanneer die in gaat en wanneer die is verlopen.

De oplossing

De kaart met een jaar verlengen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Restaurantcadeaukaart is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen