Klacht Restaurantcadeaukaart: Verlopen restaurant cadeau kaart

Klachtnummer
# 310960
Gebruiker
F.B. Goosen
Datum
0 reacties

Details

De klacht


In 2014 heb ik twee cadeaukaarten ontvangen voor een etentje. Op de kaart stond niets vermeld over geldigheid. Recent wilde ik hem gebruiken en blijkt de kaart niets meer waard te zijn. Schade 100 euro.
In 2016 eveneens een cadeaukaart ontvangen en die blijkt ook verlopen te zijn (bedrag onbekend). Op deze kaart stond wel vermeld dat hij een jaar geldig is.

Ik wil graag iedereen adviseren om vooral cash geld te geven dat verloopt tenminste niet.

De oplossing

Alsnog een niet verlopen cadeaukaart ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Restaurantcadeaukaart is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen