Klacht Restaurantcadeaukaart: Verlopen restaurantcadeaukaart

Klachtnummer
# 124716
Gebruiker
Jan Paul
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vrouw heeft van haar werkgever een restaurantcadeaukaart gekregen van €120,=
Op de kaart geen aankoopdatum en de geldigheidstermijn van één jaar is niet zichtbaar, doordat deze achterop de kaart in de kleine lettertjes staat en de kaart op een kartonnetje is geplakt. Op de voorkant wordt alleen melding gemaakt van de mogelijkheid om via de website het resterende saldo te checken. Bij aankoop weet je dus ook niet dat de kaart beperkt geldig is.

In beginsel vertegenwoordigt een cadeaukaart gewoon een geldwaarde en is dit dus gewoon diefstal van €120,=. Pas via de website kom je er achter dat de kaart verlopen is. Eerder heb je geen idee.

Contact opgenomen met de organisatie en gevraagd om vervanging van de kaart. Daar was niet over te praten, zelfs niet nadat ik heb aangegeven een klacht neer te leggen bij diverse bekende consumentenorganisaties.

De oplossing

Vervanging van de kaart of reactivering en onbeperkte geldigheid.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Restaurantcadeaukaart?