Klacht Restocks.nl: Pakket kwijt vergoeding

Klachtnummer
# 624596
Gebruiker
AtlantisVuzu
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beste,

Op 13 Juli 2022 heb ik bij Restocks BV een paar schoenen verkocht. Deze schoenen heb ik samen met mijn andere pakketjes afgegeven bij een postnl Locker. Restocks is altijd ontzettend traag met het verwerken van de pakketjes en de betalingen dus na een aantal weken besloot ik maar eens te mailen, aangezien dit pakket nog steeds op 'onderweg' stond. Hier kwam uit dat het pakket bij PostNL was kwijtgeraakt en zij zouden een onderzoek starten. Een maand later hoorde ik dat de waarde niet vergoed kon worden aangezien zij het niet wouden vergoeden, omdat het daar niet was aangekomen. Echter hebben hun het label aangemaakt en zij dus de eindverantwoordelijk voor het pakket.

Ik zou dus graag een vergoeding willen


Mvg,


Luc Menger

Gewenste oplossing

Ik zou graag een vergoeding willen

1 reactie

  1. Auteur
    Restocks.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Luc,

    Thank you for your review.

    I am sorry to hear that you had such experience. I understand you expected a positive outcome from the investigation that was carried out at the shipping company.

    Unfortunately, the parcel has never arrived here. I trust my colleague from the relevant department has given you enough information about your shipment. If not, feel free to contact our customer service. We'll be happy to take a look at your case and help you further.

    Fara | Team Restocks 💙🖤

Ook een klacht indienen over Restocks.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen