Klacht Restocks.nl: Schoenen kwijt. Nu word er niet meer op mijn e-mail gereageerd.

Manon101

Ik ben echt zwaar teleurgesteld in jullie klantenservices en de behandeling hoe jullie met klanten omgaan. Ik kocht regelmatig schoenen bij jullie en was altijd te spreken over jullie handelen maar deze keer valt het mij echt zwaar tegen.

- Op 01-09-2021 heb ik mijn dunks verkocht aan jullie. Deze heb ik op 03-09-2021 op de post gedaan. Sinds heb ik niks meer gehoord.
- Op 14-09-2021 heb ik een mail naar jullie gestuurd zoals dat in jullie FAQ staat geschreven. Dit was dus netjes binnen de 2 weken dat ik gereageerd moest hebben dat mijn pakketje nog niet aangekomen is.
- Op 16-09-2021 heb ik een chat gestart op jullie internet site.
- Op 17-09-2021 heb ik een chat gestart op instagram en ik heb daar nog steeds NIKS op gehoord.
- Op 20-09-2021 heb ik weer een chat op instagram gestart. Ook daar heb ik NIKS op gehoord.
- Op 24-09-2021 werd er gereageerd op mijn chat.
- Op 28-09-2021 heb ik wat van jullie gehoord. Ik heb daar op 29-09-2021 op gereageerd en een foto gestuurd van het verzend bewijs.
- Op 1-10-2021 heb ik weer een mail ontvangen dat jullie dit probleem zouden door geven aan POSTNL. En er stond in de mail dat ik netjes op tijd aan gaf dat het pakketje kwijt was en er dus een passende oplossing gevonden zou worden.
- Op 15-10-2021 kreeg ik weer een mail dat POSTNL aangaf dat hij nooit in het sorteer proces is aan gekomen en ze dus een onderzoek gaan starten. Dit is echter heel raar want via de track en tracé code kon ik zien dat de zending is gesorteerd. Ik heb zelf even bij het postkantoor geweest en die zeggen dat ze nooit wat hebben terug ontvangen en dat ik het anders toch niet mee had gekregen aan gezien mijn naam niet op het verzend bewijs stond. Ook zeggen zij dat hij waarschijnlijk is kwijt geraakt in het sorteercentrum omdat de track en tracé code aan geeft dat hij daar is geweest.
- Op 15-10-2021 ben ik naar te postkantoor geweest en heb ik op deze mail gereageerd.
- Op 29-10-2021 heb ik weer een mail naar jullie gestuurd want ik heb niks meer gehoord.
- Op 04-11-2021 is daarop gereageerd dat geen compensatie krijg omdat het termijn verstreken is.
- Op 04-11-2021 heb ik een mail gestuurd met mijn ongenoegen hierin. Op deze mail is WEER niet gereageerd.
- Op 12-11-2021 stuur ik dus maar weer een mail.
- Ik heb ook nog 2 keer een chat gestart maar daar weet ik de datum niet meer van.
- 25-11-2021 Ik heb 2 week gelden een mail gestuurd naar Quinty. Hier is niet op gereageerd.

Ik wil een compensatie.

Restocks.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Restocks.nl?