Klacht Restocks.nl: Waarschuwen voor Restocks

tastas#3791

Bij dit bedrijf blijkt dat je de schoenen niet kunt ruilen. Je koopt schoenen van bijna 300 euro, blijkt dat ze te klein zijn en dan kun je niet ruilen wat heel vervelend is. Dan plaats je een advertentie op hun website om ze te kunnen verkopen (en eigenlijk wil je alleen een maat groter) en er gebeurt dan heel lang niks. Ondertussen heb ik de schoenen particulier verkocht en kon niet op tijd de advertentie op restocks.nl verwijderen door een verouderde browers op werkcomputer en moet dan tot 's avonds wachten om het thuis te doen. Dan worden de schoenen via de advertentie op restocks verkocht en moet er een boete van 20 euro betaald worden. Werkelijk te klantonvriendelijk voor woorden en ik vind echt dat consumenten hier voor gewaarschuwd moeten worden.

Dit is een bedrijf wat niks meer doet. Het enige wat ik wil, is dat consumenten weten wat de risico's zijn als je zaken met ze gaat doen.

Ook een klacht indienen over Restocks.nl?