Klacht Restpartijen Store: Levering, antwoord en oplossing blijven uit.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326705
Gebruiker
Muggenkiller
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na een aantal mails over een onvolledige bezorging (1 van de 4 ontvangen) op 20-9 excuses. Op 26-9 mail dat de 3 onderweg zijn en over een week bezorgd worden. De 10-10 gebeld om 13 uur. Binnen een uur zou ik antwoord via de mail krijgen. Je raadt het al, nu ruim een dag later nog geen mail. En overigens zijn ze telefonisch niet meer bereikbaar.

De oplossing

Nu eigenlijk alleen nog maar mijn geld terug. Heb het gehad met “dit bedrijf”. En wel zo snel mogelijk.

2 reacties

  1. Auteur
    Muggenkiller
    Datum
    Nog niets gehoord.......
    Ik verwacht geen nieuwe reactie, zie vraag hieronder, ik verwacht EEN REACTIE.
  2. Auteur
    Restpartijen Store
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste, de herstelzending met de 3 overige muggenkillers is afgeleverd op een verkeerd adres. Onze fout, excuses. We hebben nu handmatig de herstelbestelling doorgevoerd. Deze zal volgende week bij jou aankomen. Nogmaals excuses

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Muggenkiller
Datum
Uiteindelijke oplossing Ze sturen het restant opnieuw. Bezorgd op een verkeer adres, ja hoor..... Dit is de zoveelste leugen We hebben de rest niet ontvangen, we hebben geen geld terug, ze reageren niet op mail en nemen de telefoon niet op. We gaan over 4 dagen aangifte van diefstal doen. Ze hebben tot vrijdag 26 oktober 2018 de tijd om geld terug te storten. Grrrrrrr.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry