Klacht Restpartijen Store: Product nooit ontvangen

M. van der Zee

Bestelling geplaatst op 26 juli, nooit ontvangen. Diverse mails gestuurd en geprobeerd te bellen maar geen gehoor gegeven aan mijn verzoek om mijn geld terug te storten. Zeer slechte zaak, ik adviseer dan ook om hier nooit iets te bestellen!!

Ik wil mijn geld terug.

Restpartijen Store
    Beste,

Bedankt voor je mail. We hebben het even uitgezocht. We hebben het wel degelijk verstuurd echter geef post nl aan dat het een verkeerd adres betreft:

Kun je het adres verifieren? En zullen we dan het product opnieuw versturen

Groeten

Linda
    M. van der Zee
    Het adres klopt gewoon en de track and trace code heb ik nooit ontvangen. Dus nogmaals, graag mijn geld terug!
    M. van der Zee
    Het product hoef ik niet meer en hoeft daarom niet opnieuw opgestuurd te worden!
    M. van der Zee
    Ik wacht nog steeds op antwoord.....
    Restpartijen Store
    Beste, ok, we gaan je het aankoopbedrag terugbetalen. Kun je alle gegevens even e-mailen naar support@emarketing.freshdesk.com . Dan gaan we dit regelen

M. van der Zee
De aangeboden oplossing was het terugstorten van mijn geld. Op 24 december een mail gestuurd naar het vermelde emailadres met mijn gegevens maar geen reactie of geld teruggekregen.

Ook een klacht indienen over Restpartijen Store?