Klacht RET rotterdam: Geen reactie op mail 15 september

Klachtnummer
# 481748
Gebruiker
A. Smits
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zaterdag, 12 september, heb ik samen met mijn man een dagje “Rotterdam” gedaan vanaf Zoetermeer. Op de heenreis is alles correct verlopen en de terugreis vanaf Beurs in Rotterdam naar station Zoetermeer Oost ging ook goed tot het uitchecken, tot twee keer toe heb ik mijn kaart op de automaat gelegd en tot twee keer toe gaf deze aan LEESFOUT.
Bij het controleren van mijn reisgeschiedenis gaf de kaart wel aan dat ik bij bus 170 in Rodenrijs om 14.34 uur had ingecheckt, maar niet dat ik om 14.51 uur bij station Zoetermeer oost had uitgecheckt.
De kosten van deze overstap waren € 1,10, nu is ingehouden € 4,00. Het verschil € 2,90 zie ik graag weer terug op mijn rekening NL27INGB0001678798 t.n.v. A. Smits.

Dit zijn mijn gegevens:
Kaartnummer: 3528043435824251
Mijn naam: M.G. Smits-Gunzel
Geboortedatum: 25-04-1946
e-mailadres: alex.smits@ziggo.nl

Graag zie ik het teveel betaalde dus zo snel mogelijk op mijn rekening retour.

Graag ook een ontvangstbevestiging van deze mail.

Mvg. M.G. Smits-Gunzel

De oplossing

Bovenstaand is praktisch mijn mail van 15 september. Ik heb geen ontvangstbevestiging gekregen en ik wil dat mijn klacht wordt opgelost en € 2,90 op mijn rekening terug ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RET rotterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RET rotterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen