Klacht RET.: Abonnement.

Klachtnummer
# 74973
Gebruiker
JEpskamp
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Goedendag,
Ik heb in 3 oktober 2013 een abonnement bij de RET aangeschaft. 4 oktober zou mijn abonnement ingaan en zou ik kunnen reizen. 7 oktober wilde ik gaan reizen naar mijn opleiding, ik ben in haast snel doorgelopen en had in mijn beleving mezelf ingecheckt. Vervolgens werd ik bij Metrostation Rhoon op het station zelf gecontroleerd en daar constateerde we dat ik niet ingecheckt was. Ik kon niet dat niet geloven omdat ik toch door die poortjes heen ben gekomen. Ik had vermeld dat ik een abonnement had en ik dacht dat die op de 4de zou ingaan. Ik kreeg een boete, maar als ik kon bewijzen dat ik een abonnement had dan zouden ze me het bedrag kwijtschelden. Ik ben 2 keer langs geweest bij de infobalie op Rotterdam Centraal, heb 2x de man die me had aangehouden aan de telefoon gehad en heb zelfs een klacht ingediend op RET.nl. Maar kreeg vervolgens niets te horen.
Ik heb me in het afgelopen half jaar ergens anders verbleven, en heb geen aanmaning binnengekregen. kreeg dit in1x

Gewenste oplossing

0 reacties

Ook een klacht indienen over RET.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen