Klacht RET.: Betaald en toch uit de tram gezet

Juan

Beste RET,

Het is heel bezwaarlijk dat u medewerkers in dienst heeft die personen uit de tram zet.

Vandaag had ik per ongeluk een verkeerde chipkaart bij me (met voldoende saldo). Dit was voor de medewerkster voldoende reden om mij uit de tram te zetten met mijn zoon van 5 jaar oud.

Voor hem was dit geen prettige ervaring. Hij had het er de hele tijd over en voelde zich bestraft (ik deelde het gevoel trouwens). Bij het instappen in een volgende tram was het eerste wat hij vroeg "Hebben we nu ook een probleem?". De medewerker in de tram heeft dit ook gehoord. Vervolgens heb ik mijn verhaal gedaan en haar reactie was totaal anders. Het kan dus wel menselijk...

Ik begrijp dat er regels gebonden zijn aan het gebruik van persoonlijke chipkaarten, alleen mensen uit de tram zetten gaat wel heel erg ver. Onmenselijk! Er was gewoon betaald voor de rit... Ben geen zwartrijder.

Ingestapt op:

Tram: 21

Halte: Parkweg

Richting: De Esch

Tijdstip: 8:04

Uit de tram gezet: Hogebanweg

Ik dien een klacht in tegen de medewerker in dienst van de RET op tram 21 van bovengenoemd tijdstip én haar leidinggevende(n)/trainer(s) en verwacht dat zij hier op worden aangesproken! Ook verwacht ik een compensatie voor mijn zoon om het vertrouwen in de tram/RET weer terug te krijgen.

Ook een klacht indienen over RET.?