Klacht RET.: de bestuurder stopt niet meer dan 5 seconden in de bus stop en laat mensen niet uit gaan.
Details
Klacht
De bus 455 met richting Zoetermeer van 17:53 uur vandaag heeft gestopt in Delftgauwseplein alleen 5 seconden. Er waren 3 mensen uit te checken, de eerste twee hebben gecheckt en uit gegaan, ik had net gecheckt en toen ik wilde uit de deur de bestuurder heeft de deur op slot gedaan en toen heb ik hem gevraagd uit te gaan heeft hij toch de deur niet open gedaan. Ik werd gestopt in een andere station dat ik niet ken en de bestuurder zij dat ik moest niet met andere mensen gaan praten maar blijven op tijd in de deur, terwijl ik was aan het wachten voor mij rij. Wat voor dienst hebben jullie! Shame on your service! En ook iedere ochtend de bussen komen 4-5 min vroeger en ik moet daar 10 min voor de tijd zijn. Wat echt een slegste diesnt van jullie bestuurders. Why do you bother to pay bus conductor who do not stop in the bus station not even for 5 seconds? Is this a bus service or what is it that you are jocking with people times and lives?Gewenste oplossing
Ik wil dat de busen in Delfgauwseplein de tijd respecteren in de ochtend want ze komen 4-5 min voor de tijd en gaan ze weg, en dat ze wachten dat de mensen uit de bus kunnen stopen. Ik wil ook een excuus van jullie dat jullie bestuurder heeft niet de deur open gedan dat ik moet uit komen zoals die andere klanten, ik was in de rij aan het wachten voor mij rij. Ik ben 50 jaar oud en ik was met niemand aan het praten zoals hij zij.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.