Klacht RET.: Deuren van een tram niet openen terwijl 2 passagiers nog makkelijk toegelaten hadden kunnen worden.

Klachtnummer
# 403948
Gebruiker
P.F. Niemansburg
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gisteravond omstreeks 22.30 (22-11-2019) zag ik "mijn" tram 8 richting Molenlaan op de Coolsingel aankomen bij de verhoogde halte Stadhuis. Samen met nog een passagier moest ik hard rennen om bij de bij de halte (perron) stilstaande tram te komen. De deuren waren echter inmiddels gesloten en bleven dat hoewel de tram geruime tijd voor het stoplicht bij de halte moest wachten. We waren te laat en de bestuurder had waarschijnlijk volgens de regels gehandeld door de tramdeuren niet meer te openen, maar het zou voorkomend zijn geweest als hij dat toch had gedaan. Vervolgens moesten wij 12 minuten op de volgende tram wachten.

Gewenste oplossing

Bestuurders instrueren dat zij in voorkomende gevallen van regels kunnen afwijken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over RET.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen