Opgelost door RET.: geen assistentie van wagenbegeleider

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 598788
Gebruiker
inayce
Datum
0 reacties

Details

Klacht

vanmiddag met tram 25 tram nummer : 2136 van de beurs naar Carnisselande gereden, ik reis met een rolstoel en ga er dan vanuit dat de wagenbegeleider assistentie komt verlenen maar voor de zoveelste keer gebeurde dat niet, de wagenbegeleider bleef lekker al append achter in de tram hangen en andere reizigers moesten de deur voor mij open houden en mij helpen met inchecken, een paar haltes verder wilde een oude dame met rollator de tram in dat lukte niet, ook nu moesten andere reizigers helpen en bleef de wagenbegeleider lekker op zin plekje achter in de tram hangen, van de 10 ritten die ik maak gebeurd dit proces zeker in 60% van de gevallen, ik vind dit schandalig en gevaarlijk

Gewenste oplossing

de wagenbegeleiders goede instructies geven van hoe zij moeten handelen als iemand met rolstoel of rollator in de tram wil en heen duidelijke instructies geven dat de enige rolstoel plaats voor rolstoelen is en geen vergaarbak voor rollators
Geboden oplossing
de dienstdoende wagenbegeleider zou een reprimande krijgen maar dat is al vaker gebeurd, de wagenbegeleiders zouden in hun opleiding mee moeten krijgen hoe ze met mensen om moeten gaan en dat werken ook werken is en niet achter in de tram hangen en met je telefoon bezig zijn ipv met de reizigers
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over RET.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen