Klacht RET.: Geen reactie op klacht over RET

Klachtnummer
# 65727
Gebruiker
Willie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb bij de RET een klacht ingediend na een noodstop door een chauffeur, ingehuurd door de RET bij RMC. De chauffeur zat niet op te letten en ramde haast een leswagen die stopte voor een zebrapad. Mijn OV-chipkaart is hierbij gebroken en mijn bril is licht beschadigd. Ik ben door RET en RMC van kastje naar de muur gestuurd en heb op 13 en 20 juni, aan het klachten e-mailadres, kcc@ret.nl, een mail gestuurd met het verzoek mij, op kosten van de RET, een nieuwe OV-pas te sturen en een regeling te treffen voor de extra kosten voor het OV voor het heen en weer rijden naar de Kop van Zuid en het tegoed wat op mijn oude OV kaart stond. In de klacht stond, buiten mijn e-mailadres ook mijn telefoonnummer.

Gewenste oplossing

Een nieuwe OV-chipknip en de kosten vergoed voor een rit Zuidplein-Wilhelminapier vice versa, het resterende tegoed wat nog op mijn oude pas stond. Een reactie op het gebeurde door de RET. Dan laat ik telefoonkosten van 10 cent per minuut nog buiten beschouwing.

0 reacties

Ook een klacht indienen over RET.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen