Klacht RET.: Het ontbreken van hulp bij het veiligstellen van een cameratas die in de bus is blijven staan.

Klachtnummer
# 379182
Gebruiker
J.T.J. Butter
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 24 juni jl. kwamen wij terug van vakantie en namen vanaf Rotterdam airport bus 33 naar het Meijersplein. Helaas ben ik bij het uitstappen mijn tas met o.a. dure foto-apparatuur vergeten mee te nemen. Direct na het uitstappen realiseerde ik dit en heb direct de klantenservice van de RET gebeld. Ik heb uitgelegd dat het om dure apparatuur ging en dat de bus net was weggereden, Men wilde echter niets doen; ik werd geadviseerd op Ilost.nl te kijken. Men raadde ook aan om een buschauffeur te vragen contact met collega's te zoeken. Dat heb ik tot twee keer gedaan, maar beide chauffeurs waren hiertoe niet bereid.
Het is mijn eigen schuld dat ik mijn tas in de bus heb laten staaan, maar ik vind de service van de RET om de tas snel veilig te stellen heel erg teleurstellend. De tas is niet meer teruggevonden; ik ben ook vele foto's kwijt.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de RET erkent dat ze in deze situatie tekortgeschoten zijn. In dit geval was er een kans geweest om de tas terug te vinden als er direct gehandeld was.

0 reacties

Ook een klacht indienen over RET.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen