Opgelost door RET.: Ik heb geprobeerd om met de personnel van RET te onderhandelen maar hij would niet luisteren

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 619538
Gebruiker
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vandaag was ik onderweg van mijn werk van Zuidplein naar Coolhaven en blijkbaar was de machine kapot of ik was echt moe van het werk en liep achter iemand waardoor mijn kaartje niet ingetchekt was ... ik was de hele dag hard aan het werk bij KFC en Ik kreeg 40 euro boete op het beursstation. Dit is 4 uren werk voor mij.
Ik deed dit niet expres en het was spontaan en ik weet niet waarom de deur überhaupt open stond.
Ik wil alleen verduidelijken.
Ik reis als student doordeweeks en heb 40% korting in het weekend.Ik zou mezelf niet voor een euro in deze situatie brengen. Ik was moe van werk waardoor mijn concentratie minder was en ik heb ondergewicht.

Gewenste oplossing

Ik wil graag gewoon dat iemand weet dat het niet de bedoeling was om de regels te optreden. Ik snap heel goed dat de regels zijn regels maar dat was even echt oneerlijk voor me.

Geboden oplossing
Geen oplossing ik moest 40 euro betalen door kapot automaat die me geen waarscheuwing geeft dat mijn kaart op Min stond om het te opladen en die open stond in situatie dat ik terug van mijn werk moe en ik wou gewoon naar huis .
Status
opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over RET.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen