Klacht RET.: Ik moest voor arotterdam Centraal wachten en miste minn trein.

Klachtnummer
# 528124
Gebruiker
#RETverdientcompetitie.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste RET,

Het zou erg fijn zijn als ik de volgende keer niet vlak voor Rotterdam Centraal 2 minuten stil moet staan "van de verkeersleider".

Hierdoor zag ik mn aansluiting voor mijn neus wegrijden.

Erg vervelend!

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen weten waarom de metro niet normaal zoals bij alle andere stations kan aankomen. Ook zou ik willen weten of de RET zich bewust is van het feit dat sommige aansluitingen erg krap zijn, en niet iedereen zomaar 2 minuten kan wachten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over RET.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen