Klacht RET.: Negeerde klanten bij halte en was er niet op aan te spreken.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 605638
Gebruiker
Miranda
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De bus 67 (nr.113)] pendrecht rijd de halte krabbedijk voorbij zonder ons mee te nemen. Met een glimlach reed hij ons voorbij.

Gewenste oplossing

Ik (wij, we stonden met meerdere personen), dat de chauffeur wordt aangesproken op zijn gedrag. Als je 1 persoon hebt staan die niet staat op te letten, dan kan je zeggen; " je stak je hand niet op en het was mij niet duidelijk dat u mee wilde met de bus" maar stonden met 5 mensen, dus pardon waar ga je heen!
Geboden oplossing
Geen reactie. Met de oude werkwijze van een klacht afhandeling, gewoon bij RET zelf, kreeg je wel reactie. Dus ik dien 1 klacht in en ik eindig met twee klachten, dat is toch wel een beetje vreemd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over RET.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen