Klacht RET.: Niet klantvriendelijk!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 511861
Gebruiker
CLAUDIA
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vrijdag ochtend ga ik naar mijn werk met bus 1118 . Ik heb een belangrijk telefoon gesprek met mijn moeder . Ik wordt door de bus chauffeur een zure busschafeur die mij onheus aanspreekt. Op een velle toon dat ik mijn gesprek moet beëindigen en dat ik geen telefoongesprek in de bus mag voeren. Waarop mij antwoord was dat ik daar nog nooit van hebt gehoord !. En dat ik mijn gesprek straks beëindig. Ik heb na 3 min opgehangen. En toen busschafeur aangesproken dat ze mij op een normaal manier moet aanspreken . En dat ik niet haar gelijke bent en naar mijn werk moet . Waarop zij antwoordde je weet niet hoe oud k bent en met nu ben ik het zat uitstappen lopen . Waarop ik dat weigerde omdat ik mij recht bent en zij haar ochtend humeur op mij Afreageer. Zij heeft toen boas voor mij gebeld. De boas begrepen mij om verder geen onrust te brengen moest ik de volgende bus nemen . Ik heb hier ook een melding bij de politie gedaan. Dit is totaal niet klantvriendelijk !!!

Gewenste oplossing

Buschauffeur aanspreken!
Geboden oplossing
Heel onklantvriendeljjk en helemaal niks mee gedaan schandalig
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over RET.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen