Klacht RET.: Niet kunnen uitstappen bij de halte

surfoma66

IK heb geen reactie op mijn ingediende klacht gehad.
wat ik een erg slechte service vind.
Ik ben invalide en zat in vorige maand lijn 2 op tram nummer 1005.Ik stapte in op station Lombardeijen . de controleur was niet te zien maar later controleerde hij wel de ov-kaart. Ik moest uitstappen op de halte Randweg. Het was erg druk op de tram en ik wilde uitstappen maar ik werd niet geholpen door die controleur..Er stapten ook veel mensen uit en toen ik eindelijk uit kon stappen gingen de deuren dicht van die tram er waren nog meer mensen die ook wilde uitstappen bij deze halte maar alsnog deed die controleur niets. er werd geroepen er moeten nog meer mensen uit maar de tram begon toen al te rijden. dus konden we niet meer uit stappen. Dus moest ik bij de volgende halte er uit. toen zei die controleur acht gelukkig is het niet zo veer. Maar ik moest overstappen op tram 25.En ik had dus te vroeg uitgecheckt dus kon ik weer terug rijden naar de randweg oom weer verder te gaan met mijn reis. Ik vind dit erg Asociaal want DE controleur had mij echt moete helpen met uitstappen want dat gebeurd normaal altijd. Ik ben dan ook diep teleurgesteld dat ik hier op geen reactie heb gekregen
surfoma

dat mijn klacht serieus genomen word en ik wil mijn reis vergoed hebben.
Er word niet gerageerd

Ook een klacht indienen over RET.?