Klacht RET.: OVMiles account verwijderd na inactiviteit, wordt niet teruggezet!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 546769
Gebruiker
LeoGraper
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na lange tijd van inactiviteit qua reizen (vnl door de Covid maatregelen) kreeg ik de laatste weken steeds een dag na gebruik dat mijn account inactief was.
Steeds gemeld, en weer 1 dag toegang.
Nu na 2 weken is mijn account verwijderd.
Reactie, jammer dan, niets aan te doen.
En dat terwijl sparen tijdens het reizen inmiddels uit staat voor iedereen.
En terugzetten kan niet, nou niet bepaald automatisering in 2021 !

Gewenste oplossing

Mijn account moet hersteld zodat ik het weer kan gebruiken, heb redelijk wat miles gespaard die ik in kan wisselen.
Geboden oplossing
RET doet dus niets aan klachtafhandeling via de bekende websites als deze en klacht.nl, heel jammerlijk....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over RET.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen