Klacht RET.: RET geeft online geen automatische koppeling van geboortedatum tijdens het verlengen van abonnement
Details
Klacht
Ik heb online een paar weken na mijn 65 verjaardag automatisch een vol abonnement afgesloten omdat ik geen melding kreeg dat ik in aanmerking kwam voor het reduceerde tarief.Waarom laat het online verlengen van een jaarabonnement niet automatisch zien dat je recht hebt op het gereduceerde tarief. Verlengen bij de servicebalie van de RET laat het recht op het gereduceerde tarief wèl direct zien.
Gewenste oplossing
1.Automatische koppeling van geboortedatum op de ov chip en de keuze van het abonnement.
2.
Terugstorten van het teveel betaalde bedrag van mijn jaarabonnement.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.