Klacht RET.: RET geeft online geen automatische koppeling van geboortedatum tijdens het verlengen van abonnement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 481369
Gebruiker
wijzeaarde#328reisgenot#732
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb online een paar weken na mijn 65 verjaardag automatisch een vol abonnement afgesloten omdat ik geen melding kreeg dat ik in aanmerking kwam voor het reduceerde tarief.
Waarom laat het online verlengen van een jaarabonnement niet automatisch zien dat je recht hebt op het gereduceerde tarief. Verlengen bij de servicebalie van de RET laat het recht op het gereduceerde tarief wèl direct zien.

Gewenste oplossing

1.
Automatische koppeling van geboortedatum op de ov chip en de keuze van het abonnement.
2.
Terugstorten van het teveel betaalde bedrag van mijn jaarabonnement.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    wijzeaarde#328reisgenot#732
    Datum
    De klacht
    Ik heb online een paar weken na mijn 65 verjaardag automatisch een vol abonnement afgesloten omdat ik geen melding kreeg dat ik in aanmerking kwam voor het reduceerde tarief.
    Waarom laat het online verlengen van een jaarabonnement niet automatisch zien dat je recht hebt op het gereduceerde tarief. Verlengen bij de servicebalie van de RET laat het recht op het gereduceerde tarief wèl direct zien.
    De oplossing
    1.
    Automatische koppeling van geboortedatum op de ov chip en de keuze van het abonnement.
    2.
    Terugstorten van het teveel betaalde bedrag van mijn jaarabonnement.
  2. Auteur
    wijzeaarde#328reisgenot#732
    Datum
    1.
    Automatische koppeling van geboortedatum op de ov chip en de keuze van het abonnement.
    2.
    Terugstorten van het teveel betaalde bedrag van mijn jaarabonnement.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over RET.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen