Klacht RET.: RET geeft online geen automatische koppeling van geboortedatum tijdens het verlengen van abonnement

wijzeaarde#328reisgenot#732

Ik heb online een paar weken na mijn 65 verjaardag automatisch een vol abonnement afgesloten omdat ik geen melding kreeg dat ik in aanmerking kwam voor het reduceerde tarief.
Waarom laat het online verlengen van een jaarabonnement niet automatisch zien dat je recht hebt op het gereduceerde tarief. Verlengen bij de servicebalie van de RET laat het recht op het gereduceerde tarief wèl direct zien.

Automatische koppeling van geboortedatum op de ov chip en de keuze van het abonnement.

Terugstorten van het teveel betaalde bedrag van mijn jaarabonnement.

Ook een klacht indienen over RET.?