Klacht RET.: Rit tram 24 7:32 uur valt te vaak uit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 561616
Gebruiker
SiennaNova
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Tram 24 vanuit Holy komt regelmatig helemaal niet in de ochtend (7:32 uur). Het gebeurt gewoon te vaak dat er een rit 'uitvalt' zonder dat dit vooraf in de app wordt aangegeven. Hierdoor moet ik 15-20 minuten wachten op de volgende tram. Erg irritant als je al vroeg in de ochtend moet opstaan om naar het werk te gaan om vervolgens bij de halte weer geïrriteerd te raken, omdat de tram weer eens niet komt opdagen. Vooral op regenachtige dagen zoals vandaag (zie foto).

Gewenste oplossing

Rekening houden met mensen die naar het werk moeten. Vooraf aangegeven in de app dat de rit uitvalt!!
Geboden oplossing
niks vernomen, bagger
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    SiennaNova
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over RET.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen