Klacht RET.: STINK IN DE BUS OF METROO EN STRES

dhr.

op 09-08-2019 zat ik met mijn zoon in de bus vanuit Maassluis richting Spijkenisse om 12 uur 18 mn. Bus nummer was --3418
In de bus zat een Turkse (Arabische) meisje die heeft video film op haar telefoon en naast haar stond pan met vlees en aardappelen en zij at met vork . Bus stonk als je naar binnen komt. Ik ging naar bestuurder en ik heb hem gevraagd waarom staat grote bord achter hem met alle regels? Hij begon lachen en ik zeg dat is helemaal niet om te lachen want meisje zit daar te eten met vork. Toen hij zegt daar staat regels en dat is eigen beslissing en verantwoordelijk, ik kan hiervoor niets aan doen. Is dat zo? Wat als mensen met boerka komen in de bus en je weet niet wie naast je zit . Ik denk dat bus bestuurder ook moet zijn boete krijgen want hij misbruik regels. Ik hope dat U zult met deze bestuurder gaan praten en hem vwasschuwen om op te letten als iemand eet of drink in de bus , vooral als iemand zegt tegen bestuurder , hij moet dan reageren en niet lachen .
Volgende. Ook op de zelf dag moest ik terug met lijn Schiedam --Maasluis West om 18 uur 12 bus nummer 3444, was een Arabische bestuurder die was heel erg brutaal en arogant tegen passagiers en heel erg hard gerijden , bijna aangerijden zo dat alle passagiers waren bang . Hij heeft zijn rijbewijs gekregen en hij moet goed op de weg concentreren en niet muziek te luisteren . Ik hope dat u zult met deze bestuurders gaan praten want dit slaat nergens op. Kunnen wij passagiers met plezier in de vervoer instappen en zonder stres gaan rijden ? Dank U wel.

Heel veel jonge mannen zijn zonder werk , U kunt in elke wagon van metro of in de bus een vrijwilliger persoon plaatsen om rust en regels te houden want ze praten hard , ze luisteren muziek hard op telefoon, ze eten en drinken in de bus en metroo, en afval overal laten. Wanner wordt Nederland schoon als vroeger?

Ook een klacht indienen over RET.?